Wednesday, June 23, 2010

suka bawak balik troli ke rumah...






salam semua...............................
aku minat sangat bila baca artikel nih dekat metro 2-3 hari lepas...benda nih dah lama aku tgk berlaku kat tesco ampang....dah mmg keterlaluan sangat...kadang2 tkde troli dah dlm tesco nih..semua dok bersepah2 kat tepi jalan dan ada yg sampai bawak balik rumah...aku sedikit hairan dengan manusia2 sebegini yg pada diorang harta org harta dia dan harta dia harta dia jua....huh.dan selalu aku tgk yg wat keje2 cm nih biasanya warga asing...makcik2 dan minah2 i****...kg pandan tu kan mmg wilayah diorang...aku pernah dok setahun kat situ..mmg haru...so pihak berwajib aku rasa kena pantau la diorang nih...dah terlalu menyesakkan dah sekitar kg pandan dengan manusia2 ini....harap2 kita tidak tergolong dalam golongan manusia yg tidak sedar diri dan tidak tahu bersyukur....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...