Thursday, June 17, 2010

mask

salam semua..
smalam boring2 g jusco..sesaja jalan cuci mata...aku g lunch hour la..hehehe...jusco maluri dengan opis aku hanya 5 minit je..blkang opis aku je..tu yg gagah lagi tu. sebenarnya window soping ni terapi tau...kalu rasa stress dengan keje, aku suka window soping...syiokkk je...hati jadi tenteram...ngeh32x...jalan2 aku masuk watson...ternampak la plak mask nivea nih....macam best je..lagipon smalam aku g wat facial...cina spa tuh ckp akunya muka kering dan kena pakai moisture mask dalam masa sebulan ni utk repair blk kulit...hahaha...alasan kena konpiden kan???aku pon terbeli mask ni..balik opis terus pakai...best gila.....sejuk sgt muka aku..sunguh nyaman...akan aku beli lagi utk buat stok sebulan nih...ngeh32x

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...