Friday, December 3, 2010

kenduri kawen

Salam semua...
minggu lepas kenduri kawen adik aku...agak bz sket...blom balik kg lg keje aku dah mula...hehehe..aku bhagian bungkus mini mufin utk letak dlm paper bag...seb baik ada budak2 aku..kalu tk maunya patah blkang aku mem pack sensorang....ni haa mufinnya...bukan sekotak tp 2 kotak...hehehe..


khamis malam aku bertolak balik ke pahang...smpai dlm kol 10 lebih...semua org dok tgh pakai inai....pastu siap2 nk tido, kol 1.30 pg blackout la pulakkkkkkk....ish32x....mmg tkleh tido la aku...asyik dok ngipas 2 beradik nih...dok berperang dengan nyamuk lagik...haru2....abg aku ngan anak dia smpai tido dlm kete sepanjang malam...janjinya 3-4 jam saja...tp korang nk tau bila letrik ada??????hari sabtu 
pagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kol 7 lebih....rasa macam nak hempuk je tnb nih...wat keje mcam siput...kalu bab potong letrik orang laju je..aku rasa ada aku coll 20 kali dok wat repoert...tp standard la kan diorang...nnti akan hantar laporan....aku pon leh ckp mcm tuh...aku mmg cukup hangin minggu lepas...2 mlm tido dlm gelap..adik aku pon nikah guna generator..hampeh punya t**!!!!!!seb baik hari kenduri dah ada api...kalu tk aku akan masuk dlm aduan rakyat...hahahhhaa.....

oleh kerana mlm kenduri tuh tkde api, kitorang guna generator je...makna kata pencahayaan kurang...so gambo aku blur2...hehehe...sory....pastuh ahad nya kitorang g kenduri belah laki plak..ahad mlm aku gerak balik kl sbb suamiku ada keje esok harinya.....



mya dengan muka selebet...huhuhu...letrik tkdop..pakai t shirt je..panasssss...


kakak aku interprem..










mya la budak paling xcited sbb semua sepupu2 dia ada....siap ckp nnti nak balik umah tok lagi...:)
 adik pon tumpang sekaki...takleh naik tas pon dok tang kaki pon kira ok lah....

ngan mimi dan mok idah...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...