Tuesday, December 21, 2010

dinner@saloma bistro


 Salam semua..
kembali bersiaran..lately  nih agak sibuk..nak prepare modul dan segala macam...next week budak baru dah nak masuk...hmmm...kepalaku mula pening...
Sabtu malam ari tuh aku g dinner opis my huby kat saloma bistro...bawak 2 orang budak kecik nih mmg mencabar keimananku...huhuhu...huby aku lak kena jaga bahagian pendaftaran..so aku berhempas pulas dengan anak2...dok dlm dewan tuh diorang tknk sbb takleh lari..so aku bawak tgh2 laman tuh diorang berlari bagai..macam umah sendiri...berpeluh aku...cair make up...hahahaha....sabo je la dengan perangai anak2...tp aku happy tgk diorang happy...dlm kol 10 lebih kitorang gerak balik sbb dah zzzzz......hehehe...
ada live band 60 an..aku sempat tgk jap je sbb dah nak balik....:)





mya yang sangattttttttt aktif..

kat sini la diorang berlari lari tawaf air pancut...hahaha...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...