Thursday, June 25, 2009

tagged by mard & nieyza

minggu nih aku bz amat...4 hari kena berkampung utk bengkel pemantapan modul..dah penin2 lalat aku..so aku rest jp nk jwb tag dari mard dan niza...huhuhu...

1)"5" nama timangan- Nicknames
a. ayg - panggilan hubby aku dulu kini dan insyallah selamanya...hehehe...
b. mama, ibu, mak - budak kecik miya panggil aku ikut sedap dia aje...huhuhu
c. do - famili aku je yg panggil nih..
d. chah - kat opis kengkandang diorng pangiil aku singkt2 jek..
e. kulat - panggilan nih hanya hawa yg guna sampai ke hari nih..

2) "5" sifat/tabiat buruk - Bad Habits
a. suka tido pas mkn
b. byk songeh
c. suka shopping gak
d. suka imagine bukan2
e. sensitip

3) "5" makanan kegemaran - Favourite Foods
a. nasi ayam kampung kt cheras tuh..
b. roti jala
c. nasi lemak adik aku
d. nasi berlauk blkang umah aku
e. goreng pisang blkang umah aku gak

4)"5" subjek pelajaran paling suka - Favourite Subjects
a. Maths
b. Bm
c. Lukisan -masa skolah rendah
d. Pendidikan Islam
e. add maths

5)"5" benda wajib dlm purse - 5 items in my purse
a. IC
b. License
c. kedit kad
d. duit mesti kena ada gak
e. gambo huby aku

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman.... 5 Favourites Ramblings with mates
a. anak
b. famili
c. perangai org kat opis
d. personal huhuhu...tut 18sx
e. apa2 yang terlintas kt pikiran time tuh.

7) "5" MANGSA TAG..mard ngan niza dh tag aku..sape lagik aku nk tag ekk??
a. kay - jwb tag aku...kali ke 2 dah nih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...