Friday, June 26, 2009

jumaat 26/6/09

ari nih rasa bebas sket...4 ari lepas ade bengkel..so aku tkleh nk g mana2..ari nih pagi aku g cek up kat pusrawi...dan aku bakal dapat anak dara lagi tahun nih..hehehe...tkpelah...tambah koleksi anak dara aku..pasni aku kena cek up 2 minggu sekali plak...satu benda yg amat malas utk aku buat..huhuhu..pas abih cek up td aku balik umah tido luh..huhuhu..maklum le ari jumaat kan rehat lama.12.15 sampai 2.45..kol 2 aku kuar umah g byr kete sat..seb baik hutang2 lain aku cuma byr kt maybank2u aje..takyh penin2 nk carik parking..leceh tolll...sampai opis ngam2 2.45..pastuh g cari minum petang jp kat sebelah.huhhuuhu..keje lom stat lagik nih...sampai bilik bukak paper jap...buka tenet...tulis blog..cek email..tgk apa2 yg patut...skang dah kol 4..tp satu keje pon aku tk wat lagik...huhuhu...aku dok sorang kt bilik nih..sape yg kesah aku wat ape pon kan?hehehe...aku rasa kol 4.15 nnti baru aku nk mula wat keje...hahahaha....tkpon sambung minggu senin depan...aku nk rehat ari nih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...