Monday, June 6, 2011

penipu

 Salam semua...
pagi tadi aku dpt email nih;

From: CIMB BANK <0403009@rgu.ac.uk>
Sent: Monday, 6 June 2011 23:45:01
Subject: CIMB Clicks Internet Banking.



Dear valued customers,

As we have changed the look to CIMB Clicks secure login page
technical fixes are being carried out on our secure servers today, you are
advised to update and verify your CIMB services contact details now for
maximum security reasons and safety by selecting the option below.

click on
Verify my Cimb Clicks online to completely update your Cimb online access
Important: TAC will be required to complete verification.
CIMB Group
* Message code #m2u1107
 

yang aku mushkilnya, aku mana ada akaun dengan cimb..hahaaa...nih mesti kes serkap jarang..untung2 dapat tipu aku..huhuhuhu...skang nih ramai sgt orang suka menipu..suka mencuri..kenapa ek?kt opis aku pon ada orang suka mencuri..agaknya dah biasa mkn duit haram kot..sedap agaknya mkn duit haram nih...lagi sedap bg anak beranak mkn sekali...tu sbb ramai manusia zaman sekarang pelik2 je perangainya....huhuhuhu...nauzubillah...minta dijauhkan...

so semua di luar sana dpt je email cmnih abaikan je..jgn dok gatai2 p tukar password ke..nnti bukan psswor je, dengan duit2 skali lesapnya...

2 comments:

MUMMYAR said...

huhu...nk tipu salah owg la diorg ek....bahaya sungguh guna online bkng ni.....mintk di jauhkan la semua tu

luv mummyar.blogspot

mamamiya said...

ye la mummyar...skang nih mcm2 org nk menipu...kena hati2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...