Thursday, March 31, 2011

Lara Hati

Salam semua..
sudah lama tidak menulis di blog...lately nih byk keje sket..agak kelam kabut hidup aku...mana nak hande budak, nak handle konvo budak nnti..aku kena lak bahagian hadiah...aku tk suka32x...huhuhu...budak2 byk wat prob...masalah budak practical pun menyesakkan kepala...tgh sesak2 kepala nih dapat pulak berita yang membuatkan hati aku bengkak!!!!!!!!!aku sangat2 frust...aku kecewa...moral keje aku down gila.....kalu korang pon korang akan rasa apa yang aku rasakan..aku bukan apa...aku rasa jika pemimpin kita dibutakan mata dan hati, apa benda kita buat pon tkkan dipandang sebelah mata...aku sungguh kecewa...tk dapat aku luah kan rasa kecewa dan terkilan yang aku rasa.....sejak hari itu aku bertekad akan majukan diri aku...aku nak smbung blaja...aku tengah mengumpul semangat untuk melakukan itu....en suami pon menggalakkan aku smbung blaja...mungkin rezeki aku ditempat lain...mungkin kerja aku akan dipandang di tempat lain...hanya tuhan yang Maha Mengetahui apa yang aku rasa....cuma aku berdoa jika itu adalah hak aku, tapi dinafikan oleh mereka-mereka yang buta di luar sana, aku akan tuntut ianya di akhirat nanti....aku akan berbaris meminta apa yang mereka nafikan dahulu....semoga tuhan yang mampu membalas segala apa yang aku terima...ingat Tuhan masih ada di atas sana....pembalasan itu PASTI!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...