Tuesday, January 11, 2011

hapdet


Salam semua...
nak cite sket pasal anak dara aku sorang nih...dah ikut cam perangai akak dah..perangai pe????huhuhu....kedekut dengan akak...since akak selalu lokek ngan dia....skang time dia bals dendam lak...hehehe...aku de beli coklat m&m sebotol..aku pon tk terpk nak beli 2...tak ingat anak aku sorang nih dah besar...pastuh aku beli keropok utk mya...mula2 mya nmpak keropok je..dia pon mkn keropok..adik nak tp dia tk bagi...pastuh adik jumpa coklat...mya mintak tp adik tak bagi gak..hehehe...dia rela makan sorang2 kat depan tv nih...siap letak atas kapet lagi sbb dapat tgk sebiji2 coklat yang dia makan...kelakar btol...pas habis semua baru dia datang kacau akak main game...hehehe...




pas mandi skang pon dah pandai nak berkemban....pastu lari terkedek2 dengan tuala....geram tollll...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...