Thursday, January 28, 2010

hangin.....

salam semua...
dah bersawang blog nih..huhuhu..hari nih rasa nk menulis plak..sbb hangin punya pasal.pagi tadi aku kuar agak awal dari umah..dalam kol 7.10pg..cam biasa ikut hway duke yang aman..tp sampai susur keluar dari keramat kalu tk silap aku la...ade sebuah kete yg tetiba masuk lane aku tanpa signal...dah dekat sangat2..nyaris2 aku tk berlanggar dengan dia..picanto biru..WQT ****...macam suwey btollllll la...aku dok lane tengah tuh...dah masuk susur tuh dok la lane kiri skali dulu. dah la aku tgh laju...break mengejut aku...jatuh jantung jap..aku apa lagi...hon ngan main lampu la...feveret aku..hahaha....yg aku nmpak anak dia kat bkang yg menoleh kat aku pakai baju sekolah..rupa2nya pompuan yg bawak....tensen!!!!!kalu pompuan bawak mesti hampeh gila!!!!aku pon pompuan gak..agaknya sbb tuh la lelaki2 di luar sana selalu ngutuk kalu pompuan yg bawak kete..mmg mcm ****...pastuh picanto tuh terus masuk lane laju sbb dah gabra dengan aku..dan lane laju plak byk kete..hahaha..kena lagi minah tuh.............padan muka...tkpe...esok aku nk tunggu lagi..mesti minah tuh akan lalu tempat sama sbb nk hantar anak sekolah...aku akan berusaha amek gambo minah tuh dan aku akan sebar2 kan......hahaha....jahatkan aku????biarkan....hihihihi.........

2 comments:

Nana said...

owh ye ke. mujur tak jadi pape kan. aku selalu gak facing mcm ni, tapi lain kes. aku selalu bengan org potong q tanpa rasa bersalah. menci betul aku. tapi laki pon sama gak, cume bile pompuan wat aku sakit hati sebab pompuan kan ade sifat sabar yang tinggi dari lelaki kan. manalah hilangnya sifat sabar tu wahai pompuan!

mamamiya said...

tu la pasal mard...aku hangin tol ngan pmpuan yg cm nih...dah la bawak anak...patutnya sabo2 la sket..ingat2 la anak kat bkang tuh...aku ingat nk gak kejo td tp kete byk sangat..aku tkleh cilok...geram32x

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...