Wednesday, November 11, 2009

mya

hari nih hari ke 6 aku hantar mya dan pya kt umah mama ani...tp mya still cmtuh gak..sedih aku pagi2 nk tinggal dia...maklumle..dah 2 bulan dok bersenang lenang kat umah...kena g umah orang dia rasa sedih sorang2...hehehe...bila dia sedih aku pon jadi tak sampai hati nk tinggal dia...tp aku kena keje...time balik je aku tgk dia dah dok tercatuk kat pintu grill org tuh dengan muka tercemik2 nak nangis...huhuhu...kesian anak aku...mungkin seblom nih umah mak dia yang lama dulu dia sorang je yang di jaga mcik tuh...skang ada umah mama baru ada 2 orang lagik budak umo 4 tahun...so agak kekok bg dia untuk berkawan...asyik dok ngekor bontot mama ani je sepanjang masa...huhuhu....sian gak orang tua tuh...aku nih tak habis2 dengan kesian...tp mmg aku sedih tgk mya cm tuh...aku harap2 sebulan dua lagi dia akan ok......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...