Thursday, March 19, 2009

takde mood...entahlah..makin hari rasa makin malas nk kerja...semacam je rasanya...macam mana nak bg mood keje dtg???
dari hari senin hari tuh satu hapa pon aku tk buat..dtg pagi2 mkn..pastuh ngadap komputer nih sampai tak tau nk tgk apa dh...tp ari nih tetiba kuar plak lagu fav aku zaman dolu2 kt radio nih...tangkap syahdu gak...huhuhu....nk tau lagu pe?ni haa lagu nya........

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

seronokkan rasa bila diri kita disayangi....tp nk dapatkan orang yang benar2 tulus ikhlas menyayangi kita amatlah susah...kadang2 terpk gak bila dok sorang2..nape susah sangat skang nih nk carik orang yg betul2 ikhlas syg kita?kita syg dia bagai nk rak..tp kesudahannya hampa....entahlah..byk benda yang berlaku di sekiling aku yang bg byk pengajaran dlm kehidupan....betollah...hidup ni mmg rumit...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...